Koska niin moni ei ehtynyt hyödyntämään tarjousta niin päätimme jatkaa alennusta 22.10. saakka.

Nuku koko yö-valmennus

Haluatko nukahtaa helposti iltaisin, lopettaa yöllisen heräilyn ja varmistaa, että nukut sikeästi läpi yön.

  • Kurssille osallistuneista 91,2 % suosittelee valmennusta.

"Aivan upea kokonaisuus! Sisällöstä näkyy kuinka perinpohjaisesti kurssi on mietitty ja kuinka suurella sydämellä valmentajat ovat tässä mukana. Hienoa työtä!"

  • Lukuisat tutkimukset ovat osoittaneet verkkovalmennusten tehon unettomuuden hoidossa.
  • Jo yli 3000 ihmistä on osallistunut verkkovalmennuksiimme.

Lue lisää!

arrow

Jos tunnistat itsesi näistä asioista, on tämä valmennus suunniteltu sinulle...

  • Turhaudut iltaisin sängyssä, kun väsyttää mutta käyt edelleen ylikierroksilla eikä uni tule
  • Valvot aamuyön asioita mielessäsi pyörittäen ja kelloa seuraten
  • Kellon soidessa et millään jaksaisi nousta
  • Mietit usein jo nukkumaan mennessä, että miten selviät seuraavasta päivästä, jos et taaskaan saa nukutuksi
  • Tunnet syyllisyyttä, kun olet väsynyt ja kiukuttelet lapsille tai puolisollesi ja pelkäät, että uniongelmasi vaikuttavat ihmissuhteisiin
  • Nukkumaan meno ahdistaa kun tiedät ettei uni tule kuitenkaan
  • Huonosti nukutun yön jälkeen on usein tunne, ettei mistään tule mitään tai kaikki ole ihan hallinnassa

Mitä tämä valmennus antaa sinulle:

  • Saat kuuden viikon ajan joka viikko uudet materiaalit ja selkeät ohjeet
  • Yksinkertaiset ja helpot harjoitteet, joiden avulla nukahdat takuuvarmasti ja nukut läpi yön sikeästi.
  • Opit keinoja keventää stressiä ja rauhoittaa kehoa ja mieltä ennen nukkumaanmenoa.
  • Opit tärkeimmät unta tukevat elämäntavat ja saat ohjeet näiden viemisestä osaksi arjen rutiineja
  • Opit mitä kannattaa syödä päivällä ja illalla, jotta nukahdat paremmin ja nukut rauhallisesti aamuun asti
  • Opit liikunnan ja liikkeen merkityksestä unelle ja miten ajoitat päivän aktiivisuuden, että voit nukkua paremmin
  • Saat henkilökohtaiset tunnukset verkkovalmennukseen, josta löydät kaikki materiaalit.
  • Saat pääsyn verkkokurssin materiaaleihin kurssin ajaksi, näin voit palata kurssin harjoitteisiin ja materiaaleihin silloin kun haluat. Voit vapaasti tallentaa ja tulostaa materiaalit käytettäväksi (ja vaikka perheenjäsenillekin).
  • Valmentajien täyden tuen kysymyksiä tai vinkkejä varten. Voit myös valmennuksen jälkeen olla yhteydessä meihin valmentajiin.

Valmennuksen sisältö:

Tämä 6 viikkoa kestävä verkkovalmennus alkaa 19.10. torstaina, mutta ehdit vielä hyvin mukaan kun ilmoittaudut 22.10. mennessä. Sitten ilmoittautuminen suljetaan.

Valmennus sisältää ohjeet ja harjoitteet, jotka tarvitset nukahtamiseen ja läpi yön kestävään uneen.

Opit unta tukevien elintapojen merkityksen ja saat selkeät ohjeet niiden viemiseksi arkeen. Lisäksi saat käytännössä toimivimmiksi todetut ja tutkimustuloksiin pohjautuvat keinot käyttöösi.

Saat joka viikko uusia harjoitteita ja voit tehdä niitä kotona omaan tahtiin.

Me valmentajat tulemme myös olemaan koko tämän valmennuksen ajan tukenasi että varmasti onnistut. Olemme kärsineet myös univaikeuksista, joten ymmärrämme sinua hyvin.

Valmennuksen keinoja ja työkaluja käyttämällä olemme onnistuneet auttamaan lukuisia valmennettaviamme nukkumaan paremmin.

Koska olemme varmoja tämän valmennuksen toimivuudesta, haluamme tehdä päätöksestäsi täysin riskittömän ja annamme valmennukselle 30 päivän 100% rahat takaisin takuun. Näin voit kokeilla valmennusta ja jos et ole siihen tyytyväinen niin palautamme rahasi.

Valmennuksen sisältö:

  • Univaikeuksien kartoitus

    Univaikeuksien kartoitus sisältää unikyselyn ja unipäiväkirjan. Näiden avulla voit seurata tekemiäsi muutoksia päivän toimiin ja illan rutiineihin ja huomata niiden vaikutuksia kykyysi nukahtaa ja pysyä unessa. Seurannan avulla havaitset, miten unesi pikkuhiljaa paranee, kun viet arkeesi unta tukevia elementtejä.

  • Valmennus unta tukevista elämäntavoista

    Elämäntapavalmennuksessa opit, että hyvän yöunen edistäminen alkaa heti aamulla.

    Saat tiedot parhaista elämäntapakeinoista unen parantamiseksi, eli mitä päivän aikana kannattaa ja ei kannata tehdä, että voisi yöllä nukkua mahdollisimman hyvin.

    Opit toimivat keinot illan muokkaamisesta nukahtamisen ja nukkumisen helpottamiseksi. Opit luomaan miellyttävät, rentouttavat ja unta parantavat rutiinit.

  • Mentaali- ja tietoisuustaito-valmennus

    Tässä valmennuksessa opit, kuinka voit helposti rentoutua ja rauhoittaa mieltäsi. Ja miten hallita tunteita ja ahdistavia ajatuksia. Käymme läpi mistä tietoisuutaidoissa (mindfulness) on kyse ja kuinka voit käytännössä hyödyntää harjoitteita helposti omassa elämässäsi.

    Lisäksi käsittelemme keinoja, jotka rauhoittavat ja tasapainottavat sisäisesti ja auttavat paremmin hyväksymään myös sen, jos ei saa unta.

  • Ravinto - ja lisäravinnevalmennus

    Hyvä ravinto mahdollistaa hyvän terveyden ja hyvät unet. Jo pienillä muutoksilla päivittäiseen syömiseen voi saada tuntuvia apuja nukahtamiseen ja yöllisten heräämisten vähenemiseen.

    Ravintovalmennuksen avulla opit, miten päivittäisillä ruokavalinnoillasi voit vaikuttaa positiivisesti yöuniisi. Saat tiedot, mitä kannattaa syödä aamulla, mitä päivällä ja mitä illalla, jotta voit mahdollistaa paremmat ja palauttavammat unet. Ravinto auttaa myös olemaan pirteämpi ja energisempi päivällä.

    Ravintovalmennus sisältää tiiviisti tietoa unta ja terveyttä tukevasta syömisestä ja yksinkertaiset ohjeet asioiden viemiseksi käytäntöön.

    Saat myös tiedon siitä, millä lisäravinteilla on tutkitusti ja kokemusperäisesti unta parantava vaikutus.

  • Valmennus unta tukevasta liikkumisesta

    Voimme auttaa itseämme nukkumaan paremmin kevyen liikkeen avulla. Toisaalta liian kova liikunta liian myöhään illalla heikentää unia. Valmennuksen tässä osiossa opit muokkaamaan päivittäistä liikkumistasi siten, että se tukee nukahtamista ja unessa pysymistä.

    Tämä valmennus ei sisällä varsinaista harjoitteluohjelmaa, eikä sinun tarvitse huolia siitä, että sinun tarvitsisi ruveta kovasti treenaamaan, jos voimat eivät siihen tällä hetkellä riitä. Saat yksinkertaisia ja lempeitä keinoja unen avittamiseksi liikkeen avulla.

  • Unihygieniavalmennus

    Unihygienialla tarkoitetaan niitä toimia ja tapoja, jotka mahdollistavat hyvät unet ja päivän aikaisen energisyyden. Tässä valmennuksessa opit sen kokonaisuuden, joka mahdollistaa vaivattoman nukahtamisen ja rauhalliset unet.

    Opit esimerkiksi mitkä asiat tekevät makuuhuoneesta unta tukevan turvallisen paikan nukkua hyvin, miten valo vaikuttaa positiivisesti tai negatiivisesti uneen ja mitkä ennen nukkumaan menoa tehtävät asiat auttavat nukkumaan paremmin läpi koko yön.

    Valmennuksen aikana opit uneen ja virkeyteen vaikuttavista hormoneista ja miten voit päivän aikaisilla teoillasi vaikuttaa näiden hormonien tasoihin siten, että nukut yösi hyvin ja olet päivisin virkeä.

Valmennuksen kouluttajat

Moikka, olen Jaakko Savolahti. Valmentaja, yrittäjä ja entinen uniongelmainen. Olen aina ollut herkkäuninen ja käyn helposti kierroksilla, joka vaikuttaa sekä nukahtamiseen että heräilyyn yön aikana.

Olen saanut muutettua untani valtavasti paremmaksi tekemällä juuri niitä samoja asioita, joita tässä valmennuksessa käymme läpi. Nykyisin nukun hyvin lähes joka yö ja herään virkeänä ja hyvillä mielin ennen herätyskellon soimista. Päivisin olen energinen, aikaansaava ja täynnä elämäniloa.

Oma kokemukseni ja lukuisat positiiviset kokemukset valmennettavieni kanssa antavat uskoa siihen, että uniongelmiin voi vaikuttaa todella paljon omilla pienillä valinnoilla.

Näitä haluan sinullekin opettaa ja auttaa sinua nukkumaan paremmin.

Saan valtavasti hyvänolontunnetta siitä, kun valmennettavani pystyvät parantamaan omaa elämänlaatuaan. Samalla paranee usein myös heidän läheistensä elämänlaatu ja positiiviset vaikutukset kertaantuvat.


Hei, olen Veli-Pekka Mälkiäinen, Mindfulness MBSR ohjaaja (CFM®) ja yrittäjä.

Elin vielä muutama vuosi sitten suorittamisen keskellä, minun oli vaikea rauhoittua ja keskittyä ja olin usein väsynyt aamuisin. Elämäniloni oli myös kadonnut, kärsin hermokivuista ja mikään ei tuntunut auttavan.

Koin loppuunpalamisen 8 vuotta sitten. Halusin alkaa voimaan paremmin ja aloin etsimään työkaluja kuinka voisin vahvistaa hyvinvointiani. Löysin Mindfulness menetelmän ja elämäni muuttui.

Olen hyödyntänyt tietoisuustaito harjoitteita siitä saakka omassa elämässäni ja olen rauhallisempi, nukun nykyisin hyvin ja nautin taas elämästäni.

Tämän kurssin opeilla sinunkin on mahdollista päästä alkuun kohti tavoittelemaasi hyvää unta ja oloa niin että voit nauttia jokaisesta päivästä täysillä.


Hei, olen Hanna Vesalainen mindfulness - ja asahi-ohjaaja, yrittäjä. Olen ohjannut tietoisuustaito-kursseja ja luennoinut yrityksissä vuodesta 2015. Olen perehtynyt opinnoissaan ja työssään kognitiivisiin terapiamalleihin, joissa painotuksena on erityisesti tietoisuus- ja myötätuntotaidot.

Olen aina ollut herkkäuninen ja kärsinyt myös unettomuudesta. Olen saanut apua tietoisuustaito-harjoituksista. Oman kehon tunteminen ja rutiinit ovat tuoneet rauhalliset yöt. Myös tilanteen normalisointi auttaa: Kaikki me nukumme välillä huonosti - Nyt on näin.

On myös hyvä huomata, että erilaiset elämänvaiheet vaikuttavat jaksamiseen ja uneen.

Jos sinulle tulee jotain kysyttävää mieleen valmennuksesta, voit olla yhteydessä jaakko@univaikeudethallintaan.fi

Kommentteja valmennuksessamme olleilta asiakkailtamme...

Olen aina ollut herkkäuninen. Jännittäminen, kiire, stressit ja huolet ovat minulle ehdottomasti suurimmat haasteet pystyä nukkumaan hyvin, heräilemättä useita kertoja yössä.

Reilu vuosi sitten osallistuin Veli-Pekan verkkokurssille. Kurssin harjoitukset olivat erittäin selkeitä ja helppoja seurata. Siitä lähtien tietoisuustaito-harjoitusten tekeminen säännöllisesti on auttanut minua nukkumaan paremmin.

Myös Jaakko Savolahden valmennuksissa olen oppinut, että iltojen rauhoittaminen ajoissa kannattaa sekä hengitysharjoituksien tekeminen auttavat minua saavuttamaan syvempää ja palauttavampaa unta.

Molempien valmennuksien avulla olen oppinut tunnistamaan kiirettä ja jännittyneisyyttä kehossa ja mielessä. Ja ennen kaikkea olen saanut käyttööni monia hyviä keinoja helpottaa niitä ja nukun paremmin kuin koskaan ennen!

Suosittelen verkkovalmennusta lämpimästi kaikille mutta erityisesti niille, joilla on unen tai rauhoittumisen kanssa haasteita tai haluavat enemmän vireyttä ja energiaa arkeen.

Itse en aiemmin edes ymmärtänyt väsymyksien, sairastelujen tai päänsärkyjen yhteyttä huonoon tai liian vähäiseen uneen.

Jaakko Savolahden ja Veli-Pekka Mälkiäisen kursseilla olen oppinut, että uni on ykkönen!

Pauliina Berndtsson

Näin yrittäjänä monenlaiset ajatukset alkavat helposti pyörimään päässä, kun pään laskee tyynyyn. Aiemmin saattoi mennä helposti tuntikin nukahtamiseen.

Olin Veli-Pekan kurssilla muutama vuosi takaperin ja opin useita hyviä keinoja pään rauhoittamiseksi. Nopeiden tietoisuustaito-harjoitteiden kautta myös nukahtaminen onnistuu monin verroin helpommin. Nukkuminen on kuitenkin yksi tärkemmistä hyvinvoinnin kulmakivistä, joten tästä on ollut iso apu.

Jos sinulla on joskus hankaluuksia nukahtaa sen takia, että ajatukset eivät ota laantuakseen, niin suosittelen tätä valmennusta ehdottomasti!

Henri Liljeroos

Valmennus sisälsi monia erinomaisia vinkkejä, miten kehittää nukahtamista ja nukkumista. Se tuntui kokonaisvaltaiselta ja kattavalta.

Kiitokset! Erinomainen kokonaisuus, josta sai paljon hyödyllistä tietoa.

Ari Rantanen, valmennukseen osallistunut

Valmennuksen hinta mietitytti... Nyt (valmennuksen jälkeen) olen tyytyväinen, että lähdin mukaan. Kiitos!

Valmennus sisälsi tieteellistä ja ajantasaista tietoa. Suosittelen valmennusta.

Emmi Olin, valmennukseen osallistunut

Saat koko valmennuksen nyt hintaan 97 euroa

(Valmennuksen normaalihinta 149 euroa)

Voit maksaa valmennuksen myös kolmessa erässä.

Ilmoittautuminen päättyy 22.10.